Monday, February 22, 2010

GQ Marketing – integracyjne podejście do marketingu bezpośredniego

Jedno podejście do marketingu to dziś za mało, aby osiągnąć sukces na rynku, na którym panuje tak silna konkurencja. Jedną z najlepszych strategii marketingowych pozostaje nieustannie marketing bezpośredni.

Według Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego firmy zajmujące się tym rodzajem marketingu wypracowują 10,2 % produktu krajowego brutto w Wielkiej Brytanii. Dane z kolejnych lat pokazują, że marketing bezpośredni cieszy się coraz większą popularnością. Uważa się, że strategie marketingu bezpośredniego są wykorzystywane przez ponad połowę firm znajdujących się w rankingu 500 największych pod względem przychodów firm na świecie.

Obok wzrostu popularności sprzedaży bezpośredniej prawdziwą wartością tego rodzaju marketingu jest stosowanie różnorodnych kanałów oraz narzędzi. GQ Marketing może pomóc Twojej firmie w stosowaniu różnych technik i integracyjnych strategii marketingowych takich, jak direct mailing, analiza rynku, sprzedaż bezpośrednia poprzez kanał B2C oraz eventy.